اردوی پارک مهر و ماه

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱

برگزاری اردوی پارک مهر و ماه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی جهت کسب تجربه و مهارت‌های زندگی دسته جمعی ، ایجاد روحیه و نشاط همراه با تفریحات سالم در زندگی و با همیاری و همکاری تعداد از پرسنل مدارس و موسسه  در سال ۱۴۰۱ برگزار گردید. تببین هدف برای اردو نیز یکی از مهم ترین […]

برگزاری اردوی پارک مهر و ماه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی جهت کسب تجربه و مهارت‌های زندگی دسته جمعی ، ایجاد روحیه و نشاط همراه با تفریحات سالم در زندگی و با همیاری و همکاری تعداد از پرسنل مدارس و موسسه  در سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

تببین هدف برای اردو نیز یکی از مهم ترین بخش ها در برنامه ریزی اردوهاست. وقتی قرار است اردویی برای دانش‌آموزان برگزار شود باید اهداف این برنامه مشخص باشد به این مفهوم كه برای چه مقطع سنی و به چه منظوری این اردو برگزار می‌شود و قرار است دانش‌آموزان در چه زمینه‌هایی آموزش ببینند.

به اعتقاد كارشناسان، اردو یك فعالیت مقطعی و فوق برنامه نیست بلكه یك فرآیند آموزشی، پرورشی است كه متناظر به اهداف و برنامه های مرتبط با سطح و مقطع تحصیلی دانش آموزان و از اصلی ترین پارامترهای اثرگذار در حوزه جامعه پذیری دانش آموزان می باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت كه اردوهای دانش آموزی در میان دانش آموزان هر مدرسه جایگاه مهمی برای یادگیری و تمرین فعالیت های گروهی و آماده شدن برای مشاركت در جامعه گسترده امروز به شمار می رود.

User’s comment

نظر کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *